آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بهره برداری از اولین پل تجاری کشور در شهر اولینها

بهره برداری از مرکز تجاری تفریحی جواهر تبریز با مشارکت شهرداری تبریز و شرکت هرم عمران آذر
 


 

هدف اصلی پروژه احداث مجتمع تجاری مدرن و زیبا در منطقه ای از شهر است که از یک طرف به چهار راه آبرسان و مراکز خرید نزدیک بوده و از طرفی روبروی بزرگترین مرکز فرهنگی تبریز یعنی دانشگاه سراسری تبریز واقع شده است. افزون بر هدف یاد شده، ایجاد تسهیل برای عبور عابران پیاده از روی مسیل مهرانه رود و بلوار شهریار، دسترسی آسان به پارکینگ طبقاتی پارک مسافر و ایستگاه شماره هفت مترو می باشد. 


 


 


 

 

موقعیت پروژه: مجتمع تجاری جواهر تبریز در جنب ایستگاه شماره هفت مترو تبریز با کشیدگی جنوب-شمال در حد فاصل ضلع شمالی بلوار 29 بهمن روبروی مسجد دانشگاه و داخل پارک مسافر در بلوار استاد شهریار احداث گردید.


 


 


 


ویژگی های اختصاصی پروژه: رعایت مقررات ملی ساختمان مخصوصا مبحث 19 یعنی صرفه جویی در مصرف انرژی در سرلوحه امور قرار گرفته است.سبک سازی و استفاده از مصالح مدرن از قبیل 3DPanel, Sandwich Panel, Composite Panel, Foam Beton, Drywall در جهت کاهش بار زلزله با توجه به زلزله خیزی شدید شهر تبریز، طراحی مدرن تاسیسات مکانیکی و استفاده از سیستم گرمایش و سرمایش، طراحی مدرن تاسیسات برقی و بکارگیری آخرین فناوری ها در زمینه سیستم های اعلان حریق، دوربین مدار بسته، پیجینگ، صاعقه گیر و نور پردازی با LED و فیبر نوری، اجرای سقف کاذب با طراحی خیره کننده و مدرن با به کارگیری مصالح ترکیبی به همراه نور مخفی و جلوه های بصری، بکارگیری عایق های صوتی و حرارتی در داخل کلیه دیوارهای داخلی و خارجی و پشت سقف کاذب جهت تامین آرامش محیط و صرفه جویی در مصارف انرژی، استفاده از سیستم لامل در فریم پنجره های مجتمع و بکارگیری شیشه های دو جداره ایمنی ، نصب شش دستگاه پله برقی و هفت دستگاه آسانسور جهت سهولت رفت و آمد مشتریان، ایجاد تسهیلات ویژه تردد و سرویس بهداشتی جهت افراد معلول و کهن سال، استفاده از سرامیک و سنگ ممتاز خارجی با کیفیت بالا و با طراحی زیبا در کف سازی و مشاعات مجتمع، استفاده از دیوار پوش از جنس MDF، روکش طرح خارجی در دیوار، نور پردازی زیبا و چشم انداز خارجی ساختمان جهت جلب نظر رهگذران.


 


 


 


 

مراحل اجرایی پروژه: مطالعات پروژه در اوایل دهه هفتاد شروع و اجرای آن در سال 74 آغاز گردید و پس از وقفه ای طولانی با همت شهرداری تبریز و شرکت هرم عمران آذر در سال 88 آغاز گردید و در خرداد سال 90 بصورت موقت بدست شهردار تبریز، جناب آقای مهندس نوین افتتاح گردید. شرکت هرم عمران آذر با بکارگیری مهندسان و طراحان زبده و با تجربه ضمنن حصول کیفیت مناسب اجرا، بر اساس اصول مهندسی ارزش و در جهت بهینه سازی فنی و اقتصادی پروژه گام برداشته است. در احداث این مجتمع افزون بر 2000 تن آهن آلات بکار رفته و 4000 متر مکعب بتن ریزی مسلح صورت گرفته است. 


 


 


 


 سطح کل مجتمع بالغ بر 10000 متر مربع شامل 3000 متر مربع تجاری در قالب 53 باب مغازه، یک باب فروشگاه بزرگ به مساحت 530 متر مربع و یک رستوران به مساحت 800 متر مربع و 4600 متر مربع ساختمان های عمومی ، اداری و سایر مشاعات می باشد. جهت رفاه خریداران و شهرواندان محترم محل بازی کودکان در فضایی به مساحت 500 متر مربع در نظر گرفته شده است. همچنین علاوه بر محل بازی کودکان جاذبه هایی همچون آب نماهای موزیکال و کافی شاپ برای ایجاد محیطی دلپذیر و آرام فراهم شده است.

امکانات پروزه جواهر تبریز:

53-1 باب مغازه دوبلکس

2-هایپرمارکت

3-رستوران

4-کافی شاپ در مرکز سالن


 

5-شهربازی سرپوشیده کودکان

6-آبنمای هوشمند

7-فرهنگسرا

8-شش دستگاه پله برقی

9- هفت دستگاه آسانسور

 

 

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار عمرانی و شهری، ،
[ 4 / 6 / 1392 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب